4 kwestie do rozważenia przy wyborze powierzchni biurowej

Jeśli szukasz biura do wynajęcia w Krakowie, na pewno wiesz, że to, co wybierzesz, jest niezwykle ważne dla Twojej firmy. Nie tylko wpłynie na bieżące operacje i morale personelu, ale także na wizerunek marki. Jest bardzo wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę, kiedy szuka się nowej siedziby dla firmy, jednak 4 z nich są absolutnie kluczowe. Oto one.

1. Lokalizacja

Czasami zdarza się miłość od pierwszego wejrzenia. Także do powierzchni biurowej. Zanim jednak z otwartymi ramionami przywitasz nowe biuro, zadaj sobie dwa podstawowe pytania: czy moi klienci będą mogli się tu dostać bez kłopotu i czy dojazd do firmy jest wystarczająco wygodny dla moich pracowników? Jeśli znalazłeś biuro, dzięki któremu odpowiedź na oba pytania będzie twierdząca, gratulacje, jesteś na najlepszej drodze do wynajęcia biura marzeń. Pomyśl jednak także o bezpieczeństwie okolicy i o tym, co znajduje się w pobliżu biura. Czy jest gdzieś niedaleko siłownia, kawiarnia albo bar? Wszystko to będzie bardzo ważne dla twoich klientów i pracowników. A kiedy klienci i pracownicy są szczęśliwi, twoja firma jest szczęśliwa

2. Cena

Cena jest prawdopodobnie najważniejszym czynnikiem dla większości firm, kiedy szukają biura do wynajęcia w Krakowie. Jeśli wydasz za mało, to albo skończysz z biurem, z którego nie będziesz zadowolony, albo będziesz musiał się wyprowadzić po kilku miesiącach. Jeśli wydasz za dużo, możesz mieć problem z opłaceniem czynszu. Żaden z tych scenariuszy nie jest dobry. Zawsze dokonuj szybkiego porównania z innymi pomieszczeniami biurowymi w okolicy, aby mieć pewność, że osiągasz korzystny stosunek jakości do ceny. Możesz skorzystać w tym celu z internetu, wpisując w wyszukiwarkę frazę „biura do wynajęcia Kraków” lub skorzystać z dedykowanych internetowych narzędzi wyszukujących i porównujących przestrzenie biurowe.

3. Rozmiar

Oczywiście oba czynniki wymienione wcześniej – lokalizacja i cena – będą miały wpływ na wielkość przestrzeni biurowej. Za ogólną zasadę można przyjąć nie mniej niż 5 metrów kwadratowych powierzchni na pracownika, jednak to ty najlepiej znasz swoją firmę  i jej potrzeby. Jeśli twoi pracownicy potrzebują na przykład większych biurek lub więcej miejsca do przechowywania dokumentów, powinieneś zwiększyć tę wartość. Jest także kwestia miejsca spotkań i odpoczynku. Będziesz potrzebował miejsca do spotkań się z klientami, a twoi pracownicy muszą gdzieś zjeść obiad!

4. Wystrój

Styl powierzchni biurowej często jest ostatnim czynnikiem branym pod uwagę przy wyborze biura. Ma on jednak wielkie znaczenie dla funkcjonowania firmy. Jeśli jesteś firmą, która ma nadzieję stać się „marką” lub chcesz chronić swój wizerunek od samego początku, wystrój biura jest czymś, o czym musisz pomyśleć przed podpisaniem umowy najmu. Warto także zwrócić uwagę na to, że zarówno tobie, jak i twoim pracownikom przyjemniej będzie się pracowało w estetycznym i przyjaznym miejscu, co z pewnością przeniesie się na lepsze wyniki.

Więcej na stronie www.officemap.pl